BESPLATNA dostava za Hrvatsku iznad 200,00 KN

Osnovni podaci

Naziv: Akaša, Obrt za izradu rukotvorina i dizajn
Skraćeni naziv: Akaša
Sjedište: Lančiberg 32, 10432 Bregana, HR
Adresa ureda: Lančiberg 32, 10432 Bregana, HR

OIB: 78194201310
Vlasnica obrta: Marijana Vuković

Telefon: +385 91 9090 886
E-pošta: marijana@akasa.hr

Potrošač, u svojstvu kupca, sklapa ugovor o kupoprodaji s Akaša, Obrtom za izradu rukotvorina i dizajn (dalje u tekstu: AKAŠA) u svojstvu prodavatelja.

Pravne osobe kao kupci podliježu primjeni Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini, te se na njih ne primjenjuje Zakon o zaštiti potrošača. Ovi Opći uvjeti poslovanja primjenjuju se na pravne osobe u dijelu koji se odnosi na cijenu i način plaćanja, glavna obilježja proizvoda, postupak sklapanja ugovora, opis načina isporuke i troškove dostave, opće informacije, odricanje od odgovornosti, jamstvo, program lojalnosti i trenutak sklapanja ugovora. Prodavatelj može prema svome izboru pravnoj osobi omogućiti u svakom konkretnom slučaju prava koja ima kupac koji je potrošač.

Korisnik je osoba koja koristi web stranicu akasa.hr, isto kao i svaki kupac i posjetitelj web stranice akasa.hr.

Sklapanje ugovora o kupoprodaji putem web stranice akasa.hr regulirano je u skladu sa zakonskim odredbama uzimajući u obzir naročito načela i odredbe direktiva Europske unije. Sklapanje ugovora putem web stranice akasa.hr predstavlja sklapanje ugovora na daljinu.

Ovi Opći uvjeti poslovanja predstavljaju i predugovornu obavijest, te se odnose na sklapanje ugovora o kupoprodaji ako je kupac potrošač odnosno svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, te ako se ugovor sklapa između trgovca i potrošača u okviru organiziranog sustava prodaje ili pružanja usluge bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača na jednome mjestu pri čemu se do trenutka sklapanja ugovora te za sklapanje ugovora isključivo koristi jedno ili više sredstava daljinske komunikacije.

Sredstva daljinske komunikacije jesu sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača mogu koristiti za sklapanje ugovora na daljinu, kao što je internet i elektronička pošta.

Ugovor je sklopljen kada prodavatelj prihvati ponudu kupca, te sve navedeno na stranicama akasa.hr predstavlja poziv na stavljanje ponude. Prodavatelj može raskinuti ugovor o kupoprodaji, ako kupac ne uplati kupoprodajnu cijenu, te nije dužan izvršiti isporuku proizvoda do trenutka primitka kupoprodajne cijene, osim u slučaju kada je kupac odabrao način plaćanja pouzećem. Ako kupac iz nekog razloga ne preuzme pošiljku te se ista vrati prodavatelju, prodavatelj neće ponoviti druge dostave.

Sastavni dio ovih Općih uvjeta poslovanja su i Opći uvjeti zaštite osobnih podataka.

Službeni jezik za sklapanje ugovora o kupoprodaji je hrvatski jezik.

Glavna obilježja

AKAŠA zadržava pravo izmjene informacija, uključujući cijene proizvoda i akcijske ponude na stranicama bez prethodne najave. Uz sliku proizvoda nalazi se opis glavnih obilježja proizvoda i njegova cijena.

PDV nije uračunat jer AKAŠA nije u sustavu PDV-a prema čl. 110 PPDV sukladno čl. 22 ZPDV.

Slike proizvoda mogu se razlikovati u boji. Neke pozadine su dizajnirane by @Freepik i prilagođene su s drugim elementima i dimenzijama.

Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja.

Postupak sklapanja ugovora

Kupovina se obavlja na AKAŠA web stranicama akasa.hr ispunjavanjem za to predviđenog obrasca. Prilikom ispunjavanja obrasca kupac je dužan upisati sve podatke koji se od njega traže. Kupovinu je moguće ostvariti uz potvrdu kupca da je prethodno pročitao i razumio Opće uvjete poslovanja te da je na iste pristao i da je upoznat da je to narudžba s obvezom plaćanja. Kupovina je moguća 24 sata na dan, 7 dana u tjednu.

U slučaju da AKAŠA iz bilo kojeg razloga nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, s kupcem će, telefonom ili e-porukom, stupiti u kontakt u svrhu dogovora o isporuci zamjenskog proizvoda ili eventualnog otkazivanja naručenog proizvoda.

Kupovina se obavlja naručivanjem dostupnih proizvoda koje kupac bira na temelju fotografije i osnovnog opisa te dodatnih opcija koje se nude uz proizvod.

Nakon što kupac napravi narudžbu, prodavatelj će na adresu e-pošte kupca poslati Uvjete korištenja zajedno s potvrdom narudžbe te brojem iste kojom potvrđuje da je narudžba kupca zaprimljena i u procesu obrade.

Prodavatelj će kupcu poslati na adresu njegove e-pošte račun u PDF-u kada dostavna služba preuzme paket zajedno s tracking linkom za praćenje pošiljke.

Ako kupac ne primi naručene proizvode koje je platio u ugovorenom roku dostave dužan je obavijestiti AKAŠA obrt o istom na adresu e-pošte marijana@akasa.hr.

Ako kupac nije zaprimio potvrdu kupnje putem e-pošte u roku od 24 sata ili nije moguće pristupiti usluzi na način naveden u e-poruci, dužan je kontaktirati prodavatelja na adresu e-pošte marijana@akasa.hr ili na broj telefona +385 91 9090 886 od ponedjeljka do petka (neradni dani isključeni) od 9 – 17 sati.

U slučaju problema ili nejasnoća tijekom narudžbe kupac može kontaktirati AKAŠU na adresu e-pošte marijana@akasa.hr ili na broj telefona +385 91 9090 886 od ponedjeljka do petka (neradni dani isključeni) od 9 – 17 sati.

Načini plaćanja

Cijena iskazana u webshopu ista je za sve načine plaćanja.

Kupac se obvezuje naručene proizvode platiti jednim od sljedećih načina plaćanja:

Kreditnom ili debitnom karticom – plaćanje izravno putem interneta, korištenjem servisa za plaćanje karticama: Visa, Visa Premium, Mastercard, Maestro i Diners.

Uplatom na račun – na adresu e-pošte navedenu kod narudžbe šalju se podaci potrebni za uplatu, uključujući broj računa na koji kupac treba uplatiti iznos narudžbe. Kupac može obaviti plaćanje korištenjem internet bankarstva ili uplatom u poslovnici banke, poštanskom uredu, na FINI i sl. Nakon zaprimanja uplate kupca šalju se naručeni proizvodi na adresu koju je naznačio u narudžbi.

Plaćanje pouzećem (po primitku pošiljke) – omogućuje kupcu da iznos narudžbe plati dostavljaču prilikom same dostave na navedenu adresu. Plaćanje pouzećem se obavlja isključivo u gotovini odnosno iznos nije moguće platiti kreditnom karticom.

Jednokratno online plaćanje

Bez kamata i naknada

Vrijedi za sve navedene kartice bez obzira na banku izdavatelja:

  • Visa
  • Visa Premium
  • Mastercard
  • Maestro
  • Diners

Ugovor o kupoprodaji je sklopljen trenutkom prihvata ponude kupca, a proizvod će biti otpremljen dostavnoj službi u roku označenom ispod svakog proizvoda “Vrijeme izrade” (subota, nedjelja i neradni dani su isključeni) od primitka uplate kupoprodajne cijene osim kod plaćanja pouzećem gdje se proizvod dostavlja nakon sklapanja ugovora o kupoprodaji.

Ako kupac odabere način plaćanja pouzećem, ugovor o kupoprodaji je sklopljen trenutkom prihvata ponude, a proizvod će biti otpremljen u roku označenom ispod svakog proizvoda “Vrijeme izrade” (subota, nedjelja i neradni dani su isključeni) od sklapanja ugovora o kupoprodaji.

Proizvod će biti dostavljen kupcu u roku od 5 radnih dana (subota, nedjelja i neradni dani su isključeni) od trenutka otpreme proizvoda dostavnoj službi.

Ako se plaćanje obavlja bankovnom doznakom (virmanom ili internet bankarstvom) kupac je dužan koristiti podatke za uplatu koje primi e-poštom od strane prodavatelja.

Ugovorena cijena uključuje sva davanja te je izražena u hrvatskim kunama.

Vrijeme izrade

Vrijeme izrade navedeno je ispod svakog proizvoda u Opisu “Vrijeme izrade”. Nakon izrade, AKAŠA šalje narudžbu dostavnoj službi za prikup paketa te vrijeme dostave ovisi o mjestu/adresi isporuke. Paketi se dostavljaju 1-2 dana za kontinentalnu Hrvatsku i otoke povezane mostom, a na ostale hrvatske otoke dostava iznosi 2-4 dana. Vrijeme dostave za ostale države iznosi 2-5 dana.

Dostava

Za Hrvatsku:

  • Besplatna dostava za iznos narudžbe 200,00 kn i veći.
  • 25,00 kn za iznos narudžbe 199,99 kn i manji.

Za ostale zemlje:

Cijena dostave se izračunava na checkout stranici nakon što korisnik upiše zemlju/adresu dostave.

AKAŠA dostavu obavlja unutar Republike Hrvatske i za zemlje navedene u padajućem meniju na checkout stranici.

Kupci su dužni pošiljku preuzeti i pregledati pred dostavljačem, a sve kako bi se izbjegle naknadne reklamacije zbog mogućnosti oštećenja pošiljke prilikom dostave.

Ako AKAŠA nije u mogućnosti isporučiti naručeni proizvod, o tome će obavijestiti kupca. Kupac može odustati od narudžbe ili pričekati dok proizvod bude ponovno dostupan. Ako AKAŠA nije u mogućnosti isporučiti proizvod u ugovorenom roku obavještava kupca koji mu je dužan ostaviti naknadni razumni rok za ispunjenje ugovora o kupoprodaji. Ako kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, AKAŠA zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.

Dostava proizvoda u Hrvatsku i većinu zemalja obavlja se putem Overseas Trade Co. Ltd. d.o.o. Za neke zemlje dostavu obavlja Hrvatska Pošta, odnosno njeni partneri u pojedinoj zemlji/državi. 

Opće informacije

Korisnici, odnosno kupci, dužni su prije početka korištenja web stranice akasa.hr (dalje: web stranice) vlasnika AKAŠE, upoznati se s Općim uvjetima poslovanja web stranice. Ako imaju dodatnih pitanja ili nejasnoća vezanih uz Opće uvjete poslovanja, mogu se obratiti na adresu e-pošte marijana@akasa.hr.

Sadržaj web stranice zaštićen je autorskim pravima. Mijenjanje, posuđivanje, prodavanje ili distribuiranje sadržaja moguće je samo uz prethodnu pisanu dozvolu AKAŠE.

AKAŠA omogućuje korištenje web stranice na najbolji mogući način. To uključuje: nadgledanje rada servera, širenje kapaciteta prema broju korisnika, podršku korisnicima te otklanjanje eventualnih grešaka i problema u radu sustava. AKAŠA ne preuzima odgovornost za eventualne probleme u radu stranica i usluga. AKAŠA ne može jamčiti da korištenje web stranice neće biti prekinuto ili bez pogrešaka. Korisnik je suglasan s time da pristup web stranici ponekad može biti u prekidu ili privremeno nedostupan.

AKAŠA zadržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti ili dopuniti Opće uvjete poslovanja. Promjene stupaju na snagu danom objave na web stranici akasa.hr. Nastavak pristupanja web stranici ili korištenja bilo kojeg dijela njezinog sadržaja smatrat će se pristankom na izmijenjene ili dopunjene Opće uvjete poslovanja.

AKAŠA savjetuje periodično provjeravanje Općih uvjeta poslovanja radi upoznavanja s eventualnim promjenama.

AKAŠA zadržava pravo u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave izmijeniti, dopuniti ili ukinuti bilo koji dio svog poslovanja, što uključuje i web stranicu, odnosno bilo koji njezin dio, servise, podstranice ili usluge koje se putem njih pružaju. Predmetno pravo uključuje, ali se ne ograničava na, promjenu vremena dostupnosti sadržaja, dostupnosti novih podataka, načina prijenosa, kao i prava na pristup ili korištenje web stranicom.

Dužnost je i obaveza korisnika koristiti web stranicu u skladu s pozitivnim propisima te općim moralnim i etičkim načelima. AKAŠA ima pravo u svakom trenutku obaviti kontrolu sadržaja web stranice kako bi osigurao poštivanje Općih uvjeta poslovanja i pozitivnih propisa. Izmjene Općih uvjeta poslovanja važeće su odmah po objavi na web stranicama akasa.hr.

Korisnik je dužan čuvati podatke o svom korisničkom računu tajnima, te je u potpunosti odgovoran za svu štetu nastalu neautoriziranim korištenjem svog korisničkog računa.

Materijalni nedostaci

AKAŠA (dalje: prodavatelj) odgovara za materijalne nedostatke proizvoda do trenutka prijelaza rizika na kupca (trenutak predaje stvari u posjed kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik), bez obzira je li mu materijalni nedostatak bio poznat. Također, isti odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika na kuca postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.

Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kada je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na potrošača.

Kada se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu nakon što proteknu dvije godine od predaje stvari. Prava kupca koji je pravodobno obavijestio prodavatelja o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti prodavatelju, osim ako je prodavateljevom prijevarom kupac bio spriječen da ih ostvaruje.

Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu s pravilima Zakona o obveznim odnosima: uklanjanje nedostatka, predaja drugog proizvoda bez nedostatka, sniženje cijene, raskid ugovora.

Prava temeljem materijalnog nedostatka na stvari regulirana su Zakonom o obveznim odnosima.

Kada je kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima, posebno u dijelu u kojem je materijalni nedostatak za pravne osobe uređen drugačije od ovdje navedenoga u Općim uvjetima poslovanja, tada primjenjuje se Zakon o obveznim odnosima.

Jednostrani raskid ugovora

Potrošač može ugovor jednostrano raskinuti u roku od 30 dana bez navođenja razloga.

Rok od 30 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, proizvod predan u posjed.

Ako potrošač jednom narudžbom naruči više komada proizvoda koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok od 30 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka proizvoda.

Ako potrošač ne bude obaviješten o pravu na raskid ugovora, pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku 12 mjeseci od isteka roka od 30 dana.

Ako je prodavatelj dostavio potrošaču obavijest o pravu na raskid ugovora u roku od 12 mjeseci pravo na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku roka od 30 dana od kada je potrošač primio tu obavijest.

Da bi potrošač mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, isti mora prodavatelja obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka od 30 dana i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom na adresu Lančiberg 32, 10432 Bregana HR, ili elektroničkom poštom na marijana@akasa.hr, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte, a potrošač može, po vlastitom izboru, koristiti i niže priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora. Prodavatelj mora obaviti povrat plaćenoga služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio potrošač prilikom plaćanja.

Smatra se da je potrošač izvršio svoju obvezu povrata robe na vrijeme ako prije isteka roka pošalje robu ili je preda prodavatelju, odnosno osobi koju je prodavatelj ovlastio da primi robu.

Sve izravne troškove povrata proizvoda potrošač je dužan snositi sam. Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.

Kako bi potrošač utvrdio prirodu, obilježja i funkcionalnosti robe isti može postupati s robom i pregledati robu isključivo na način na koji je to uobičajeno pri kupnji robe u prostorijama prodavatelja. Robu koju potrošač namjerava vratiti u roku od 30 dana mora čuvati s dužnom pažnjom odnosno mora se ponašati kao osobito pažljiv i savjestan čovjek.

Potrošač je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Kako bi se potrošaču olakšalo sastavljanje pisanog raskida ugovora niže se nalazi informativni obrazac za jednostrani raskid ugovora koji isti može ispuniti i poslati na adresu prodavatelja AKAŠA, Lančiberg 32, 10432 Bregana ili putem elektroničke pošte na adresu e-pošte marijana@akasa.hr.

Obavijest o načinu pisanog prigovora potrošača

Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač može poslati putem pošte na adresu AKAŠA, Lančiberg 32, 10432 Bregana, Hvatska ili na adresu e-pošte marijana@akasa.hr. Kako bi potrošaču AKAŠA odgovorio na pisani prigovor koji nije upućen elektroničkom poštom, mole se potrošači da navedu točne podatke o svome imenu i prezimenu, adresi na koju će im biti dostavljen odgovor. Odgovor na prigovor potrošača AKAŠA zakonski mora dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora.

U slučaju eventualnog spora AKAŠA i potrošač će spor riješiti mirnim putem, a ako nije moguće nadležan je Općinski građanski sud u Zagrebu uz primjenu hrvatskog prava. Rješavanje sporova je moguće pred Sudom časti HGK ili drugim centrima za mirenje.

Potrošačke sporove moguće je rješavati putem ODR platforme Europske komisije https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR.

PREUZMITE OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA (PDF)

Opći uvjeti zaštite osobnih podataka

O pravilima privatnosti

Ova pravila o privatnosti (“pravila”) objašnjavaju kako AKAŠA, Lančiberg 32, 10432 Bregana HR, (dalje u tekstu: “AKAŠA”) prikuplja, koristi i upravlja vašim osobnim podacima koji se nalaze na web stranici i koji su AKAŠI dostupni korištenjem web stranice akasa.hr.

Kako i kada prikupljamo vaše osobne podatke

AKAŠA osobne podatke prikuplja radi sklapanja i ispunjenja ugovora o kupoprodaji, evidencije ostvarenih narudžbi kupaca, jedinstvene identifikacije korisnika, analize poslovanja, marketinga, provedbe sustava nagrađivanja, dostave proizvoda, izrade dokumentacije vezane za kupoprodaju, tehničke podrške te autorizacije plaćanja putem kreditnih i debitnih kartica.

Koje podatke prikupljamo direktno od vas

Kada se korisnik uključi u određene aktivnosti na web stranici akasa.hr kao što su pretplata na newsletter, pridruživanje programu lojalnosti, otvaranje korisničkog računa, korištenje internetske trgovine, ispunjavanje anketa, objavljivanje komentara, objavljivanje sadržaja, sudjelovanje u natjecanjima ili nagradnim igrama, slanje povratnih informacija, traženje informacija o uslugama, AKAŠA može od korisnika zatražiti davanje određenih dodatnih osobnih podataka. U tom slučaju, prije davanja dodatnih osobnih podataka korisnik je obvezan proučiti ova Pravila privatnosti i Opće uvjete poslovanja i pristati na njihovu primjenu u odnosu na dodatne podatke.

Na web stranici akasa.hr, AKAŠA prikuplja sljedeće osobne podatke ispitanika: ime i prezime, lozinku, broj telefona, adresu, adresu e-pošte, adresu slanja proizvoda, adresu slanja računa, poštanski broj, grad, državu te OIB samo za tvrtke.

Kakva prava na privatnost imate

AKAŠA poštuje da svaki korisnik treba imati mogućnost osigurati točnost, potpunost i ažuriranost svojih osobnih podataka. Ako korisnik smatra da su njegovi osobni podaci nepotpuni, netočni ili nisu ažurirani, može kontaktirati AKAŠU slanjem e-poruke na marijana@akasa.hr.

Gdje se čuvaju vaši osobni podaci

Osobne podatke koje prikupimo o vama čuvamo u sigurnom okruženju. Vaši osobni podaci su zaštićeni od neovlaštenog pristupa, otkrivanja, uporabe, izmjena ili uništenja od strane bilo koje organizacije ili pojedinca.

Ako ste nam dali privolu, vaše osobne podatke obrađivat ćemo do povlačenja privole. Ako izjavite osnovani prigovor na obradu osobnih podataka temeljem legitimnog interesa vaše osobne podatke nećemo obrađivati u budućnosti.

Razmjenjuje li AKAŠA podatke s trećim osobama

Zaštita privatnosti nam je važna, stoga nikada nećemo dijeliti vaše osobne podatke s trećom osobama osim za svrhe opisane u ovim Pravilima i Općim uvjetima poslovanja.

AKAŠA ne bilježi niti ne pohranjuje transakcijske podatke korisnika potrebne za plaćanje putem kartica.

Koliko dugo će AKAŠA zadržati vaše osobne podatke

AKAŠA neće zadržati vaše osobne podatke dulje od razdoblja za koje su podaci potrebni kako bi se ispunila svrha njihovog korištenja.

Za što ćemo koristiti vaše podatke

Možemo koristiti vaše osobne podatke na nekoliko različitih načina, uglavnom za obavljanje naših ugovornih obveza prema vama, ali ponekad i za poboljšanje vašeg iskustva kupnje, direktni marketing i sigurnosnih razloga.

Obrada naloga i pružanje usluga

Kada obavite kupnju putem web trgovine, ovisno o slučaju, možda ćemo zatražiti da date određene osobne podatke koji su potrebni za pravilnu obradu vaše kupnje.

Kupac daje suglasnost da AKAŠA može obrađivati dane osobne podatke za potrebe vlastitih evidencija i statistike, za potrebe stvaranja baze podataka o kupcima, obavještavanja o proizvodima i uslugama, za potrebe informiranja o isporuci, za potrebe dostave promotivnih materijala, unaprjeđenja odnosa s kupcima te unapređenja usluga. AKAŠA navedene podatke može davati trećim stranama u svrhu izvršavanja ugovora, zaštite interesa korisnika i AKAŠA te sprječavanja eventualnih zloporaba, potrebe što boljeg uvida i razumijevanja pojedinačnih potreba i zahtjeva korisnika kao i razvijanja mogućnosti što kvalitetnijeg pružanja svih usluga AKAŠA koji za rezultat imaju povećanje zadovoljstva korisnika.

AKAŠA će čuvati osobne podatke onoliko koliko je to potrebno za svrhe predviđene ovim Pravilima i Općim uvjetima poslovanja.

Kolačići

Zadržat ćemo i procijeniti informacije o vašem nedavnom posjetu našoj web stranici i kako ste koristili različite dijelove naše web stranice radi analitičkih ciljeva, odnosno kako bismo razumjeli na koji način korisnici koriste naše web stranice.

Druge web stranice

Ova Pravila privatnosti odnose se samo na upotrebu i korištenje podataka koje AKAŠA prikuplja od korisnika (ispitanika). Druge web stranice kojima se može pristupiti putem web stranice akasa.hr imaju vlastite izjave o povjerljivosti i prikupljanju podataka te načine njihovog korištenja i objavljivanja. Ako preko web stranice akasa.hr korisnik posjeti jednu ili više drugih web stranica, AKAŠA preporučuje korisnicima da pregledaju izjavu o povjerljivosti podataka te stranice.

AKAŠA nije odgovoran za načine i uvjete rada trećih strana.

Marketing

AKAŠA će vam poslati informacije o svojim proizvodima i uslugama za koje bi mogli biti zainteresirani samo ako se odlučite za to. Imajte na umu da čak i ako ste pristali primati naše marketinške poruke (newsletter), možete od primanja istih odustati u svakom trenutku.

Stupanje na snagu ove promjene pravila o privatnosti

Ova Pravila stupaju na snagu 9. travnja 2021.

AKAŠA zadržava pravo izmjene i dopune Pravila privatnosti te će isti biti objavljeni na web stranici.

Izjava o sigurnosti online plaćanja

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.

CorvusPay osigurava potpunu tajnost vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od vašeg web preglednika do banke koja je izdala vašu karticu. Naša web trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brendova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.

Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.

Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to, održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

Hvala što koristite CorvusPay!

MasterCard® SecureCode™

MasterCard® SecureCode™ je nova usluga MasterCarda i izdavatelja Vaše kartice koja Vam pruža dodatnu sigurnost prilikom online kupovine. Za korištenje ove usluge nije Vam potrebna nova MasterCard ili Maestro® kartica. Vi birate svoj osobni MasterCard SecureCode i nikada ga ne dijelite s bilo kojim internet trgovcem. Privatni kod znači dodatnu sigurnost protiv neautorizirane upotrebe Vaše kreditne ili debitne kartice kada kupujete online.

Svaki puta kada plaćate online Vašom MasterCard ili Maestro karticom, otvara se prozor izdavatelja Vaše kartice i traži Vas da unesete osobni SecureCode, jednako kao što vas traži da unesete PIN na bankomatu. U samo nekoliko sekundi izdavatelj kartice potvrđuje Vaše podatke i omogućava Vam da završite svoju online kupovinu.

Za detaljnije informacije o MasterCard SecureCode programu kliknite na www.mastercardsecurecode.com.

Verified by Visa

Verified by Visa je nova uslugu koja Vam omogućava online kupovinu uz dodatnu sigurnost. Jednostavnim postupkom Verified by Visa Vaš identitet se potvrđuje prilikom kupovine u online trgovinama uključenima u program. Ovaj pogodan način kupovine moguć je putem Vaše postojeće Visa kartice.

Osim toga, Verified by Visa je brz postupak. Potrebno je samo jednom registrirati svoju karticu i sastaviti svoju vlastitu lozinku. Potom, nakon obavljene kupnje u trgovinama uključenima u program, pojavit će se Verified by Visa prozor. Jednostavno unesite svoju lozinku i kliknite na “submit”. Vaš je identitet potvrđen, a kupovina sigurna. Kako biste aktivirali Verified by Visa na svojoj Visa kartici ili saznali više o ovome, kontaktirajte svoju financijsku ustanovu koja Vam je izdala Vašu Visa karticu.

Kliknite na www.visaeu.com za daljnje informacije.

Ažuriranje…
  • Nema proizvoda u košarici